نوشته شده توسط : اسماعيل عبدلي نشلجي

این جلسه در روز سه شنبه مورخه 21/2/90 راس ساعت 12:30 در دبیرستان فاطمه زهرای میمه برگزار گردید. این جلسه به منظور تبادل اطلاعات علمی با گروه علوم تجربی راهنمائی تشکیل گردید. در این جلسه سرگروه فیزیک منطقه میمه ضمن خوش آمدگوئی به معلمان محترم فیزیک و علو تجربی منطقه در مورد اهمیت و جایگاه آزمایشگاه و پژوهش در دروس فیزیک و علوم تجربی سخنانی را ایراد نمودند و بر استفاده از اینترنت و سایت تبیان به عنوان تکنولوژی مفید جهت پیشبرد اهداف آموزشی و پژوهشی اشاره نمودند و در پایان معلمان محترم پیرامون مطالب متنوع علمی نظراتی را مطرح نمودند. در ضمن به حضار اطلاع داده شد که نمرات پایانی خرداد پس از تایید نهائی توسط سرگروه های منطقه به اطلاع دانش آموزان خواهد رسید.

                    اسماعیل عبدلی نشلجی – سرگروه فیزیک منطقه میمه


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اطلاعيه ها و بخشنامه ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسماعيل عبدلي نشلجي
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسماعيل عبدلي نشلجي

مسابقه آزمایشگاه فیزیک در بین دانش آموزان معرفی شده دبیرستان های مدرس وزوان، عفت وزوان ، شریعتی میمه و فاطمه زهرای میمه برگزار شد و خانم زهرا صانعیان از دبیرستان فاطمه زهرا حائز رتبه برتر گردید و برای رقابت در سطح استانی معرفی شد. این موفقیت را به مسئولین و معلیمن محترم دبیرستان فاطمه زهرا بویژه معلم فیزیک ایشان سرکار خانم طلائی و خانواده محترم ایشان تبریک و تهنیت عرض می کنیم و آروزی موفقیت روز افزون داریم.

                                                                                                            سرگروه فیزیک منطفه میمه

                                                                                                                       عبدلی



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اطلاعيه ها و بخشنامه ها , طلاعيها و بخشنامه ها ويژه دبيران محترم فيزيك , لاعيه هاي و بخشنامه ها ويژه دانش آموزان گرامي , مسابقات سراسري آزمايشگاهي فيزيك , ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اسماعيل عبدلي نشلجي

دوازدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ا ز ۱۴ تا ۱۶ شهریورماه ۱۳۹۰ در سالن اجتماعات دانشگاه امیر کبیر برگزار می شود.

در این کنفرانس تعدادی از دبیران و پژوهشگران علاقه مند به آموزش فیزیک آخرین تحقیقات خود را بصورت مقاله ای در ۲۰ دقیقه + ۵ دقیقه پرسش و پاسخ ارائه خواهند نمود. تعدادی از پژوهشگران فیزیک و آموزش فیزیک نیز به دعوت کمیته علمی به عنوان سخنران مدعو (سخنران کلیدی)  نتایج آخرین پژوهش های خود را در زمینه آموزش فیزیک ارائه خواهند نمود. 

اتحادیه انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک تصمیم گرفته است تا همزمان با دوازدهمین کنفرانس آموزش فیزیک، دومین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه را نیز از ۱۴ تا ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ در دانشگاه امیرکبیر برگزار نماید. علاقه مندان می توانند با ثبت نام در کنفرانس از سخنرانی های هر دو کنفرانس بهره ببرند و با توجه به برنامه زمانبندی سخنرانی ها  که در زمان ثبت نام به شرکت کنندگان اهدا می شود، نسبت به انتخاب سخنرانی مورد نظر و شرکت در آن اقدام نمایند.

ارائه دهندگان مقاله نیز با توجه به محورهای هر کنفرانس و موضوع مقاله ها،  نسبت به ارسال مقاله به هرکدام از کنفرانس ها جداگانه اقدام نمایند.

در حاشیه کنفرانس نمایشگاهی نیز ترتیب داده شده است که می تواند مورد توجه شرکت کنندگان قرار گیرد. از کلیه شرکت کنندگان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل می آوریم.


 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اطلاعيه ها و بخشنامه ها , طلاعيها و بخشنامه ها ويژه دبيران محترم فيزيك , لاعيه هاي و بخشنامه ها ويژه دانش آموزان گرامي , ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1390 | نظرات ()